')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://sanroid.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر
صفحه نخست
پروفایل
توضيحات بنر تبليغاتي
 دانلود آپدیت ورژن نسخه جدید بازی تام گربه سخنگو دانلود جدیدترین نسخه مود شده بازی تام اندروید دانلود بازی عملیات سیاه اندروید کلیک کنید Talking Tom Bubble Shooter 1.2.1.629 این بازی زیبای سخن
تاریخ
تاریخ : جمعه 09 بهمن 1394
نویسنده
نویسنده : ramin
نظرات
دانلود Talking Tom Bubble Shooter گربه سخنگو تام اندروید شوت حباب مود شده

 دانلود آپدیت ورژن نسخه جدید بازی تام گربه سخنگو

دانلود جدیدترین نسخه مود شده بازی تام اندروید

دانلود بازی عملیات سیاه اندروید کلیک کنید

Talking Tom Bubble Shooter 1.2.1.629 این بازی زیبای سخنگوی اندروید گربه تام یکی از محبوبترین و زیباترین بازی 5 ستاره ی اندروید مابین کاربران جهان است که بازی گربه تام محبوب اندروید در این نسخه شوت حباب ها میباشد که پر از هیجان و زیبایی خاص است . امیدوارم از این بازی تام سخنگو لذت ببرید .

گربه تام سخنگو بابل شوت ورژن جدید

قطعا تمامی کاربران عزیز اندرویدی یکی از عناوین زیبا و دوست داشتنی و جذاب استودیو Outfit7 را تجربه کردید . از عنوان تام گربه سخنگوی من گرفته تا آنجلا سخنگوی من . حالا در بازی جدید این استودیو ستاره های عناوین قبلی باهم جمع شده اند تا حباب های بازی را بترکانند . اگه علاقه مند به شخصیت های دوست داشتنی تام و آنجلا هستید و هم چنین از سبک بازی های تیراندازی به حباب لذت میبرید بی شک Talking Tom Bubble Shooter شما را جذب و معتاد خود خواهد کرد .

وارد ماجراجویی هیجان انگیز بازی شوید و ماموریت های متعدد را بهمراه دوستان تام و خود او یکی پس از دیگری به تمام کنید , باید فایت های بدجنس بازی را شکست داده و بدون وقفه به راه خود که پر از جذابیت و سرگرمی و هیجان خاص است ادامه دهید . همچنین میتوانید تمامی شخصیت های بازی را با سلیقه و میل خود طراحی کنید .

بازی چند نفره نیز هست . شما میتوانید با دیگر بازیکنان جهان و یا دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت پرداخته و رتبه خود در سطح جهان را افزایش دهید . با پیشروی در بازی می توانید به جز تام دوستان او را آنلاک کرده و آنها را همراه با خود به ماجراجویی شگفت انگیز بازی ببرید .

بازی دارای قدرت های ویژه ای از جمله بمب , لیزر و غیره می باشد که با پیشروی در بازی می توانید آنها را بدست آورده و از آنها در مواقع ضروری استفاده کنید . همچنین با شکست دادن هر یک از رقیبان , فایت های بازی استیکری به شما داده خواهد شد که ویژگی های جدید را به ستاره ها و بازیکنان شما خواهد داد .
بازی هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت و تمامی آیتم ها از طریق سکه های مجازی بازی قابل خریداری است . همچنین می توانید با کانکت شدن به اکانت فیس-بوک خود دوستان خود را به بازی دعوت کنید .

Talking Tom Bubble Shooter توسط استودیو محبوب و مشهور Outfit7 ساخته و پرداخته شده است و تاکنون با مجموع آرا 204 هزار نفر امتیاز بالا 4.5 از 5.0 و بیش از 50 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است .

  • تغییرات نسخه جدید تام گربه سخن گو بابل شوت  


اضافه شدن تیراندازی حباب ها

اضافه شدن اطلاع رسانی هنگامی که رقیب شما از یک قدرت خاص استفاده می کند

  • تصاویری از بازی Talking Tom Bubble Shooter :

بابل شوت گربه تام سخن گوی من آپدیت جدیدشوت حبابها گربه تام سخن گوی من جدیدگربه تام من شوت حباب ها new

  • دانلود با لینک مستقیم
حجم : 43MB

 

موضوعات مرتبط
موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , بازی اندروید ,
بازديد : 1675
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


برچسب‌ها
برچسب‌ها: Talking Tom Bubble Shooter apk ,Talking Tom Bubble Shooter android ,Talking Tom Bubble Shooter اندروید ,گربه سخنگو تام شوت حباب 2016 ,Talking Tom Bubble Shooter2016 ,

مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
Dream League Soccer 2020 دانلود بازی دریم لیگ 2020 اندروید
دانلود بازی مترو دونده هک شده برای اندروید Subway Surfers Hack
PES 2012 برای اندروید
رمز کاپ نال کلش اف کلنز هک شده
دانلود Score! Hero 2.26 - بازی فوتبال محبوب و خارق العاده "امتیاز قهرمانی" اندروید + مود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدیدترین مطالب سایت
مطالب پر بازدید
مطالب پر بازدید
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر